کنکور!!

کنکور، نقطه عطف دوران تحصیلی یک دانش‌آموز و سکوی پرتاب او به دنیای بی‌کران علم و دانش است. در سال‌های اخیر با توجه به افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها و موسسات عالی، عده ای گمان می‌کنند که کنکور، مانند گذشته از اهمیت خاصی برخوردار نیست؛ غافل از آن که با بررسی دقیق‌تر و شناخت از مسائل و موضوعات پیرامون و همچنین با توجه به اهداف و آرزوهای خود، می‌توان به اهمیت این  آزمون پی برد.

اولین نکته پر اهمیت این است که ما فقط یک بار فرصت زندگی داریم و باید با بهترین تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نهایت استفاده را از عمر خود داشته باشیم. پس اگر واقعا قصد شرکت در کنکور را دارید بهترین ها را برای خود انتخاب کنید و با این فکر که  “بالاخره در کنکور قبول می‌شوم، رشته و دانشگاه را بعدا انتخاب می‌کنم”  وقت خود را هدر ندهید. در سال‌های اخیر  برای همه داوطلبان در دانشگاه‌ها ظرفیت قرار داده شده اما رقابت بر سر بهترین رشته‌ها و بهترین دانشگاه‌ها بوده است.

توجه داشته باشید که کنکور یک آزمون جمعی است و شما نسبت به سایر داوطلبان سنجیده می‌شوید پس در کنار تلاش و عزم راسخ خود، با انتخاب بهترین‌ها  می‌توانید از یک یک رقبای خود پیشی بگیرید. در سال‌های منتهی به کنکور، انتخاب مدرسه مناسب ، کلاس‌های آموزشی معتبر و از همه مهمتر انتخاب اساتید باتجربه و با سابقه و همچنین مشاورین کاردان  همان چیزهایی هستند که باید در کنار خود داشته باشید.

مجتمع آموزشی آبادگران تمام آنچه که شما نیاز دارید اعم از مدرسه، آموزشگاه تقویتی و کنکور، پانسیون مطالعاتی، اساتید برجسته در سطح کشور و مشاورین با سابقه را در اختیار شما قرار داده است؛ زیرا بر این باور است که شما لایق بهترین‌ها هستید. پس می‌توانید با انتخابی درست آینده خود را همانطور که دوست دارید بسازید.

انتخاب بهترین‌ها، گزینه‌ای است که آبادگران پیش روی شما می‌گذارد…

با آرزوی موفقیت شما