کنکور!!!

کنکور، گذرگاهی رو به آینده است؛ گذرگاهی برای همه آنان که سودای علم و تحصیل و اهداف بزرگ در سر دارند.

این نقطه از زمان با اولین گام مهم در زندگی  علمی، یعنی انتخاب رشته،  رنگ و بوی حقیقی به خود می‌گیرد و روز به روز نزدیک‌تر می‌شود تا آن‌جا که در آخرین سال تحصیل، تمام دغدغه و اولویت اصلی زندگی می‌شود.

کنکور، تمام زندگی نیست بلکه  وسیله ای برای رسیدن به اهداف زندگی شماست که باید آن را با موفقیت پشت سر گذاشت.  تعیین هدف ابتدای مسیر موفقیت است و مانند هر مسیر دیگری مسائل و مشکلات خاص خود را دارد. مشکل اصلی  از آنجایی شروع می‌شود که دانش آموز نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد و زمانی که خودش کارها را انجام می‌دهد، نتیجه مطلوب را بدست نمی‌آورد .

در مقوله کنکور، علاوه بر عزم و اراده، فرد نیازمند مشاوری است که راه را بشناسد و گام به گام او را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند. مهمترین وظیفه مشاور، شناسایی استعداد‌های بالقوه دانش آموز و هدایت او در مسیر صحیح است. علاوه بر این، مشاور تحصیلی، فرد را در اموری همچون افزایش انگیزه و اعتماد به نفس، مدیریت استرس و اضطراب، افزایش قدرت تمرکز ، شیوه‌های صحیح مطالعه، ، مدیریت زمان و سرانجام در انتخاب رشته‌ای صحیح و منطقی راهنمایی می‌کند.

درصورتی که  دانش آموز بتواند با یک مشاور درارتباط باشد  و از راهنمایی‌های او بهره‌مند شود، با بسیاری از مسائل و مشکلات روبرو نخواهد شد.

مجتمع آموزشی آبادگران در کلینیک مشاوره خود، با بهره‌مندی از مشاورین باتجربه ، جوان، پرانرژی و به روز، دانش‌آموزان را تا رسیدن به اهداف عالی خود یاری می‌کند.

انتخاب بهترین‌ها، گزینه‌ای است که آبادگران پیش روی شما می‌گذارد…

با امید موفقیت شما