در کلاسهای کنکور آبادگران که هم دانش آموزان دبیرستان و هم آموزشگاه از آن بهره مند می شوند. شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برای موفقیت شما عزیزان دیده شده است. به طور خلاصه این شرایط مناسب را می توان در سه دسته تقسیم بندی کرد.

۱-برنامه ریزی و مشاوره

۲-کلاسهای مدون با حضور برترین اساتید کنکور کشور

۳-آزمونهای مرحله ای ، دوره ای و جمع بندی

۴- طرح هم خوانی

۵- شرایط مالی استثنایی متناسب با بودجه خانواده ها

در کلینیک مشاوره آبادگران با حضور مشاور با تجربه جناب آقای مهندس روشن صورت و مشاورین همراه تمام نیازهای شما در حوزه های انگیزش ، برنامه ریزی و مشاوره ای پوشش داده می شود.

مهندس علی روشن صورت مشاور کنکور

با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که اساتید کنکور آبادگران بدون اغراق از برترین اساتید کنکور می باشند ما در آبادگران تلاش کردیم بهترینها را برای شما که بهترینید مهیا کنیم

لیست اساتید آبادگران

http://abadgaranedu.ir/category/teachers/

درآموزشگاه کنکور آبادگران شما می توانید طیف مناسبی از آزمونها از آزمونهای داخلی گام زیر نظر اساتید و مشاوران آبادگران تا آزمونهای کانون فرهنگی آموزش قلم چی و همچنین آزمونهای سنجش را انتخاب نمایید و برای کنکور ۹۹ آماده شوید.

دانش آموزان کنکور آبادگرانی می توانند در طرح هم خوانی آبادگران در کتابخانه مطالعاتی (پانسیون) آبادگران با حضور مشاورین برتر کنکور و ناظرین از جمله سرکار خانم باربد به مطالعه بپردازند و رفع اشکال کنند.

سارا باربد مشاور تحصیلی

در آبادگران به هیچ وجه نگران پرداخت نباشید چون تمام  هزینه ها  برای شما تقسیط می شود و اگر معدل خوبی دارید حتما تخفیف می گیرید.

 

 

شروع کلاسها از ۲ تیر ماه

در پایان یادمان باشد که فرصت ها محدودند