زندگی پس از کنکور!!

زندگی  پس از کنکور باید با اقتدار و اعتماد به نفس زیاد باشه ، عزیزانم حتما این جمله کلیشه ای را که کنکور تمام زندگی نیست رو بارها این چندروز قبل کنکور برای رفع استرستان از آشنایان شنیده اید. اما درستش این است که کنکور نباید قطع کننده آرزوها و اهداف دیگر زندگی باشد، بلکه آموزش دهنده مشکلات و سختی های زندگی و رسیدن به خوشبختی و نتیجه های دلخواه است.

هدف از برگزاری کنکور آزمایش خود در یکی آزمون های سخت زندگی در  مسئله ی آموزشی است ولو اینکه خیلی از انسان های ارزشمند و مفتخر دنیا حتی توانایی مقابله با این آزمون را ندارند.

پس سرزنش و ناراحتی برای نتیجه آن اصلا جایز نیست وفقط باید از آن درس بگیری که با تمام توان خود برای تمامی چالش های مختلف زندگی آماده شوی.

پس به خودت افتخار کن تو توانستی پس از سالها زندگی و مهارت آموزی بایکی از آزمون های مهم زندگیت روبرو شوی ، نتیجه هرچه شد فقط امیدت به خدا باشد و با اعتماد به نفس و در سرداشتن آرزو و اهداف بزرگ به ادامه زندگی خود بپرداز پرقدرت تر ، با امید روزافزون ، با تجربه ی بیشتر

پی نوشت: به این کلمات کنکور با فونت بزرگ نشان دهنده این است که بعضی از مسائل زندگی با یک برنامه ریزی درست ، افکار مناسب و بدون استرس به راحتی میسر میشود لیکن این ما هستیم که هر آزمون یا هر چالش زندگی خود را با اذیت کردن خود و سختی میگذرانیم.

به امید موفقیت شما عزیزان در تک تک کنکورهای زندگی

پ.خوشقدم