با سلام

به تازه های کتاب خوش آمدید!

انتشارات باران دانش مفتخر است که کتاب

                                                       تهران تا ونکوور

را به شما معرفی می کند…….

هنر سفرنامه نویسی از دیرباز با ایرانیان همراه بوده از سفرنامه شیرین و خواندنی ناصر خسرو تا ابن بطوطه مراکشی و همچنین مارکوپولوی ونیزی کاشف شرق که برای ما آشنا هستند. سفرنامه های مدرن نیز می توانند با وجود اینترنت و نزدیک شدن فاصله ها هنوز برای خواننده ایرانی جذاب باشند. کتاب “تهران تا ونکوور” پر از هیجان پر از عکس و پر از خاطره است از جوان ماجراجوی ایرانی بنیامین رضایی. کسی که حصار مرزها رو شکست و به سمت آرزوش که همون دیدن جهان بود حرکت کرد. دیدن جهان با همه هیجاناتش، چالشهایش، خاطراتش گاه بسیار جذاب گاهی خطرناک و همچنین می تواند سخت و نفسگیر باشد. با بنیامین رضایی -مارکوی ایرانی- ما به دل این هیجانات پیروزیها، اشکها و لبخندها خواهیم رفت.  پس شما رو دعوت می کنیم خواندن این کتاب رو از دست ندین !

در ضمن خالی از لطف نیست که بدونبن کتاب حاضر دومین کتاب از آقای بنیامین رضایی هستش، اگر از نثرش و دیدگاههای انسان گرایانش خوشتون اومده شاید بد نباشه یه نگاهم به کتاب اولش “یدونه ولی مردونه ” بندازین. البته اینم اضافه کنم کخ کتاب اول جهانگرد ما در قالب شعر نو هستش و میتونه مکمل خوبی برای این کتاب باشه.

به امید این که من و شما هم مثله بنیامین مارکو سفرهای خوب، طولانی و پر از دانشگاه بریم و اکسیر عشق مس درونمون رو زر کنیم!

اطلاعات بیشتر راجع به نویسنده و جهانگرد بنیامین رضایی         https://bentrips.com/

http://instagram.com/benyamin.marco