کلاس طراحی سایت

 

اگر می خوای یه مهارت جدید یادبگیری که هم به روز باشی و هم درآمد جداگانه ای داشته باشی، الان بهترین فرصته. در کلاس طراحی سایت یاد میگیری تا سایت هایی مثل دیجیکالا بدون کدنویسی فقط در چند ساعت طراحی کنید. حتی اگه بلد نیستی با لپ تاپ کار کنی نگران نباش چون قراره صفر تا صد کار کردن با لپ تاپ و طراحی انواع سایت های مختلف یادبگیری. پس هر چه سریعتر ثبت نام کن.

شرایط کلاس­ های طراحی سایت

کلاس های به دو صورت گروهی و خصوصی طی ۱۹ جلسه که یک جلسه به صورت رایگان است، از هفته دوم تیر ماه برگذار می شود. برای یادگیری بیشتر در این کلاس بهتر است، لپ تاپ به همراه داشته باشید.

چه چیزی در کلاس های طراحی سایت یاد میگیریم؟

در کلاس های تابستانه طراحی سایت شما توانایی طراحی اولیه و اصولی وب سایت، شناخت کامل در مورد صفحات وب، توانایی طراحی و پشتیبانی صفر تا صد طراحی سایت های کاملاً حرفه را پیدا می ­کنید. آموزش به صورت پروژه محور می باشد، در نتیجه هر آنچه لازم باشد، تا بتوانید سایت های متنوعی را طراحی کنید، آموزش داده می شود. در انتها می توانید، سایت های فروشگاهی، خدماتی و شرکتی را به آسانی طراحی کنید. با کسب این مهارت ها، به همراه تمرین و تکرار به راحتی می توانید، پس از اتمام دوره طراحی سایت، وارد بازار کار شوید. اگر می خواهی برای خودت کسب و کار و درآمد خوبی داشته باشی، پس تا دیر نشده ثبت نام کن.

طراحی سایت چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راهای بسیار ساده ای برای کسب درآمد وجود دارد، که فقط نیاز به کسب مهارت کافی دارد. طراحی سایت یکی از مسیرهای بسیار ساده برای کسب درآمد است. روزانه سایت های بسیار زیادی طراحی می شوند، که بیشتر مردم فکر می کنند، برای یادگیری و طراحی سایت نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی است. اما حدود ۸۰ درصد سایت هایی که روزانه استفاده می شوند، بدون کدنویسی طراحی شده اند. در کلاس های طراحی سایت بسیار راحت می توانید انواع سایت های فروشگاهی مانند: دیجیکالا، شرکتی و خدماتی را در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.

یادگیری طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ محدودیتی دارد؟

همانطور که گفته شد، طراحی سایت نیازی به دانش کدنویسی ندارد، در نتیجه بدون هیچ محدودیت سنی و غیره می توانید، در هر زمان و مکان، شغلی داشته باشید که بدون وابستگی بتوانید کسب درآمد کنید. اگر نگران این هستید که کار با لپ تاپ بلد نیستید، و آن را محدودیت می دانید، ما اینجا هستیم که صفر تا صد کار با سیستم و طراحی سایت را به شما آموزش دهیم. پس نگران هیچی نباش و بسپارش به ما .

هزینه ثبت نام 

همانطور که گفته شد، کلاس ها به دو صورت گروهی خصوصی برگزار می شود، هر دو در ۱۹ جلسه که یک جلسه آن رایگان است، برگزار می شود. در نتیجه هزینه کلاس ها متفاوت می باشد. اما به صورت کلی کلاس های گروهی هزینه ای کمتر نسبت به کلاس های خصوصی دارند. بعد از آموزش کامل و تحویل پروژه مدرک دوره گذرانده شده، به شما داده می شود. برای اطلاع از هزینه می توانید، با شماره ۹۱۰۰۵۲۵۴-۰۲۶ تماس بگیرید.

سرفصل های آموزش طراحی سایت